Eerste week Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Liene Karel - WaarBenJij.nu Eerste week Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Liene Karel - WaarBenJij.nu

Eerste week Bonaire

Door: Liene

Blijf op de hoogte en volg Liene

15 Mei 2016 | Bonaire, Bonaire

Vandaag ben ik precies een weekje in Bonaire. Alles gaat goed hier, ik heb alleen nog wel moeite met het tijdsverschil, en de temperatuur is ook nog erg wennen! Maar verder heb ik het erg naar mijn zin.

Wat ik leuk vind aan Bonaire? Dat is geen moeilijke vraag, er zijn zo veel mooie dingen te zien hier. Zoals de heldere zee waarin je de mooiste vissen ziet zwemmen, klein, groot, dik, dun, geel, paars, gestippeld het maakt niet uit je hebt ze hier allemaal. Het snorkelen is hier dus ook mijn favoriet alhoewel ik het soms best spannend vindt haha.

Afgelopen woensdag ben ik samen met Mariëlle (een mede stagiaire) over Bonaire gaan rijden met de scooter, we begonnen in Kralendijk, de hoofdstad van Bonaire. Toen zijn we naar het Gotomeer gereden dat is boven aan het eiland. Ze hadden ons verteld dat daar meestal de flamingos zaten, en ja hoor ze waren er ook toen wij kwamen. Wat een mooie beesten! Na dit avontuur zijn we weer naar beneden gereden en kwamen we uit bij Lac bay, hier hebben we heerlijk geluncht bij Jibecity. En jeetje.. wat is Lac bay ongelofelijk mooi. Het is een groot stuk zee waar je denk ik tot tweehonderd meter tot je heupen het water in kan lopen. De stukken die we gereden hebben op de scooter waren ook erg mooi we kwamen langs allemaal verschillende landschappen zo heb je bijvoorbeeld mangrove, cactussen, rotsen, witte stranden enz. allemaal erg mooi om mee te mogen maken!

  • 20 Mei 2016 - 11:36

    Thomas:

    Hey Liene,

    Fijn om te lezen dat je volop geniet van al het moois dat Bonaire te bieden heeft! Heel veel succes met je stage en kijk uit naar je volgende verslag...

    Groet,

    Thomas

  • 31 Mei 2016 - 19:05

    Karin Swijter:

    Hoi Liene, dat klinkt heel jaloers makend!!! Heb je ook een leuke stage? Wat doe je precies? Heel veel plezier vanuit een grauw en grijs Tilburg.

  • 01 Juni 2016 - 11:25

    Loneneke:

    Leuk om te zien dat je plezier hebt daar Lien! Nog even genieten daar! Groetjes, Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liene

Actief sinds 05 Mei 2016
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 4219

Voorgaande reizen:

07 Mei 2016 - 18 Juli 2016

Bonaire!

Landen bezocht: