Derde week Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Liene Karel - WaarBenJij.nu Derde week Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Liene Karel - WaarBenJij.nu

Derde week Bonaire

Door: Liene

Blijf op de hoogte en volg Liene

02 Juni 2016 | Bonaire, Bonaire

Ondertussen zit ik alweer drie weken hier in Bonaire, de tijd is gevlogen. Ik heb het hier erg naar mijn zin, allemaal erg leuke stagiaires en medewerkers.

Ik zal een beetje vertellen over het werk dat ik hier doe. Ik werk bij hier bij de afdeling Activities. Wij zorgen er onder andere voor dat het stand in orde is, dat de bedden goed staan en dat er geen vuil op de grond ligt. Dit doen we ook bij het zwembad. Verder hebben we een shop waarin we van alles in verkopen, zoals snorkelspullen, waterschoenen, zonnebrand enzovoort. Daarnaast zijn wij ook een soort ‘tussenpersoon’ voor gasten die een scooter, auto of een tour willen boeken.

Heel eerlijk gezegd vond ik deze werkzaamheden een beetje tegenvallen. Omdat ik had gedacht dat het meer met evenementen te maken had, en dat er ook horeca in zou zitten. Ik vond het best lastig om dit te vertellen. Toch heb ik het gedaan, niet geschoten is altijd mis. Er werd goed naar mij geluisterd en meteen naar een oplossing gezocht. De volgende dag mocht ik bij Marketing en Media op gesprek komen. Ik mag nu de komende weken ook hier mee helpen, wat ik erg leuk vind. Weer een nieuwe uitdaging!

  • 06 Juni 2016 - 11:00

    Renske:

    Hee Liene,
    Wat goed dat je hebt aangekaart dat je de werkzaamheden tegen vond vallen. Zoals je al zei, niet geschoten is altijd mis! Super fijn dat er zo goed naar je geluisterd wordt.

    Wat mag je nu zoal doen? :)

    Geniet van het mooie weer daar. Ik wens je nog een hele fijne stage! Succes!

  • 08 Juni 2016 - 11:04

    Thomas Noordeloos:

    Hi Liene,

    Marketing op Bonaire, ik ben jaloers! Mocht er iets van jullie marketing activiteiten online komen zou ik ze graag zien.

    Veel succes en plezier!

    Groet,

    Thomas

  • 15 Juni 2016 - 13:11

    Kimberley:

    Hoi Liene,

    Fijn dat je nu ook andere activiteiten mag doen.
    Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Schrijf je nog een nieuwe blog?

    Groeten,
    Kimberley

  • 15 Juni 2016 - 19:38

    Liene Karel:

    Wat leuk jullie reacties! haha dat snap ik Thomas!
    Mijn nieuwe verslag staat er op kimberly:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liene

Actief sinds 05 Mei 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 4194

Voorgaande reizen:

07 Mei 2016 - 18 Juli 2016

Bonaire!

Landen bezocht: