Alweer een week thuis! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Liene Karel - WaarBenJij.nu Alweer een week thuis! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Liene Karel - WaarBenJij.nu

Alweer een week thuis!

Door: Liene

Blijf op de hoogte en volg Liene

28 Juli 2016 | Bonaire, Bonaire

Wat een geweldige tijd heb ik gehad in Bonaire! Het was hard werken in de brandende zon, het waren lange dagen maar wat een geweldige ervaring.

De mooie stranden, de prachtige vissen, de zeeschildpadden, de wilde ezels, de leuke mensen, de cocktails, het duiken, de flamingo’s, geweldig allemaal! Dat ga ik stiekem toch wel missen..

De dag van vertrek hebben Kimberly, Mariëlle en Grace ons naar het vliegveld gebracht op Bonaire. Vanuit daar vlogen we naar Curaçao, de vliegreis duurde maar liefst 15 minuten. Op Curaçao moesten we 4 uur wachten en daarna begon de 9 uur lange reis. Onderweg in het vliegtuig heb ik gewerkt aan mijn fotoboek, erg leuk om te doen!

Toen we aankwamen op Schiphol moesten we drie keer door de douane. En daarna was het eindelijk tijd om mijn ouders en mijn vriend weer te zien! Als verrassing waren mijn opa en oma ook gekomen. En ook nog een vriendinnetje, Sanne! Ik kreeg drie super mooie bossen bloemen, een hartjes ballon en een dolfijnballon en erg veel dikke knuffels. Al met al een warm welkom!

Toen we thuis kwamen was er nog een verrassing, mama had heel mijn kamer verbouwd echt heel mooi geworden. S’avonds was er nog een verrassing, ze hadden een welkom thuis feestje georganiseerd! Super leuk!

Ik heb heel erg genoten in Bonaire maar ik ben ook wel erg blij dat ik lekker thuis ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liene

Actief sinds 05 Mei 2016
Verslag gelezen: 839
Totaal aantal bezoekers 4193

Voorgaande reizen:

07 Mei 2016 - 18 Juli 2016

Bonaire!

Landen bezocht: