Week 5 alweer! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Liene Karel - WaarBenJij.nu Week 5 alweer! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Liene Karel - WaarBenJij.nu

Week 5 alweer!

Door: Liene

Blijf op de hoogte en volg Liene

15 Juni 2016 | Bonaire, Bonaire

Soww.. wat gaat de tijd snel hier, Danique en ik zijn alweer over de helft! We hebben het nog steeds erg naar ons zin en hebben het hier erg leuk.

Afgelopen twee weken hebben we op Bonaire bezoek gehad van twee cruiseschepen, jeetje wat zijn die groot! Er kwam er een vanuit Puerto Rico en de andere ergens uit Amerika. De meeste schepen die komen gaan de ABC eilanden langs, meestal komen ze dan s ’morgens aan en gaan ze het eind van de middag weer terug.

De gasten op de cruiseschepen krijgen een soort van keuze lijst met activiteiten die ze op het eiland kunnen ondernemen. Wij hebben ook verschillende keuzemogelijkheden zoals een chillout met lunch, een snorkeltour of bijvoorbeeld een dagpas voor een strandbed of cabana. Bij het laatste cruiseschip kwamen er 172 gasten naar het Resort, erg veel dus! Die dag was het dan ook erg hard werken met onder andere de groepen opvangen, de weg wijzen, snorkelsets uitdelen, in en uit het water helpen enz. Maar wel weer een mooie ervaring!